Monday, May 7, 2007

LibraryThing

Det var befriende, for en gang skyld kun at have 1 A-4 side at forholde sig til - en side, der var overskuelig, og hvor der ikke lå skjulte opgaver, som jeg til min skræk har opdaget på nogle af de andre opgaveark, når jeg virkelig har nærlæst dem - og hvor jeg nu allerede har et hængeparti. Stakken af udprintninger er også allerede stor. Ang. dagens øvelse, så var det til at finde ud af, selv om der var titler, der ikke umiddelbart kom frem. Men det hjalp så, når jeg enten tilføjede forfatter, eller skrev både forfatter og titel.

1 comment:

Eva Becker said...

Hej Kirsten ville egentlig have kommenteret på dine fine forslag til bogtitler til nye "Baldur eventyr" på Flickr, men det kunne jeg så ik lige finde ud af :-) Nå men du er da godt med kan jeg se, altså med alle de lektier vi får for :-)