Thursday, July 5, 2007

Samlede strøtanker

Så har jeg gået og tænkt siden i mandags, og nu skal det være. Jeg kommer nok i tanke om, hvad jeg også burde have haft med, når jeg er færdig, men her kommer en lille personlig status:
Det har været 10 spændende uger, nogle mere spændende og relevante end andre, nogle har været frustrerende, når tingene ikke ville lykkes. Nogle ting har jeg opgivet, efter at have afprøvet dem, fordi jeg ikke mener, jeg vil komme til at bruge dem (dem med lyd og bevægelse), men man skal jo ikke forsværge noget, nu ved jeg i hvertfald, at man kan en masse på nettet, som jeg aldrig før har gjort brug af. Jeg har flere gange givet udtryk for, at jeg gerne havde deltaget i et stormøde/workshop med udveksling af tips og hjælp, men det kan jo være, det kommer. Ellers har det været meget positivt, at vi har kunnet bruge hinanden på kryds og tværs og har opdaget kompetencer hos andre og sig selv. Vi er blevet registreret en masse steder, som vi så måske kan gøre brug af senere. Jeg er glad for at have deltaget, jeg er stolt af min lille mp3 afspiller, som jeg nok ellers ikke ville have fået, og glæder mig til at lægge noget mere musik ind på den fra bibliotekets righoldige samling. En anden positiv ting har været, at vi er blevet opfordret til at have fun og at lege, og det har jeg gjort med god samvittighed, selv om tiden i perioder er gået fra noget andet. Men det er faktisk vigtigt, at prøve det af flere gange, mens man har det present. Så tak for et godt forløb og god sommer til alle lærere og elever.

1 comment:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celular, I hope you enjoy. The address is http://telefone-celular-brasil.blogspot.com. A hug.